What Is Love Episode 07

Description: Episodes:

A woman, who is a stickler for pure love and in hope of monogamous marry life, meets a philanderer who brings out the love/hate feelings in every woman. In a battle for the heart, will she surrender her principle and be one of his conquest? Or will she succeed in making him a loyal husband?

Loading the player...

TIP1: For the best experience, please use Google Chrome.
TIP2: How well does your browser support HTML5?
TIP3: Try ctrl+F5 refresh your browser if you see "Video not found".

Tipster Rednimer
  • sierra

    Finally Eve found Adam. 🙂

  • km

    女主角有點像年輕時的趙雅芝

  • Ddfdg

    劇中這種實境節目好像我們結婚了喔酒窩夫婦也有去跳舞~

  • Jetblackheart

    Chris! Hehehehehe love ya since Autumn Concerto! 😀 

  • Gliter891

    是宜蘭的香草菲菲耶

  • 蝦排 葉

    不想看女主角跟男二閃啦~

    好心疼男主角><

  • Pearl

    When the evening shadows and the stars appear, there’s no one there to dry your tears. I could hold you for a million years, to make you feel my love. 

    • Pearl

      he’s pronunciation is pretty good! and he’s hot like taylor lautner! lol XD he’s like the asian version of taylor lautner! dang it! another drama w/ the 2nd lead better than the main! d@mn you dramas!

  • Jbear8

    11:51 true love, what’s wrong….LOL!!!

  • Blossom

    Adam is such a nice guy, pls. let them be together….!!

  • Miriam

    i really like this series, really i do but i have some misgivings about yi hua accepting zong you. i know zong you has seemed to reform his “ways with women” and has not dated any woman after yi hua but i still believe a leopard does not change its spots. his habit of playing around maybe too ingtained to change for the better. i know this is only FICTION but i want one where it imparts the RIGHT values to the viewers.
    i know someone who has a drunkard for a boyfriend. he promised her he would change and she believed him. she thought she can change her boyfriend and the power of love is strong to change his alcoholism. you know the result? he Never changes his addiction to alcohol.

    • Blossom

      I fully agree with you! 

  • Miriam

    the scene at 28:14-29:00, after her mother died…. is her character played by another actress? because she doesn’t look like yi hua?

  • Miriam

    why are they outside the tent? not inside?

  • JS

    omg cant wait till next ep!! u definitely see more chemistry between the main guy and girl..but poor adam…..he’s guna be the super perfect guy wasted again i guess ..

  • Orientalpurplemoon

    Love adam’s voice…and he is ever so gentleman..suits yi wah more than Zhong you

  • mujasz

    Andrew Tan ((;

  • Cornsoup

    this is getting good : )

    • Miriam

      this series is constantly good from the beginning.
      i can say it has put a smile on my face without fail.
      for me, what is more important in a series  is the way the storyline is presented and the flow of the development of the story. this series has that 2 elements.

  • Sophia

    Adam’s so perfect! And so cute when he smiles

    • Miriam

      he smiles like chow yun fat.

  • Jiji

    sweet sweet sweet…..look like Adam is a great guy and Bai Jung You is full of wisdom in courting lady…if he can be loyal he is a good lover 🙂

  • Yamiami

    慷仁真的很會演 表情都好到位
    一開始怪他的team的時候 超好笑的 結果都是自己的錯 XD

  • FANGIRL

    OMG HE HUGS HER FROM BEHIND IN THE NEXT EPISODEE!! I felt like my heart flew out of my chest when I saw the preview ahhhh TOO SWEET <3

  • Xxx

    最後那一幕無敵帥的

  • Michellelim72

    Can anyone tell me”How many esp?”:o

    • Imzoner115

      13?

  • guest

    adammmmmm adammmmm adammmmmmmmmm….. let eva with adam in the end pleaseeeeeeeeeeee…. eva with adammmm…….. pleaseeeeeeeeeeeeee

  • True81820

    gosh… this ep is so funny n at the same time romantic……………

  • 男二的聲音聽起來很像變聲期沒變完全就定聲了…

  • Xxx

    唱聖歌那段真是無敵好笑的

  • guest

    omg adam’s english is soooooo sexyyy

  • Alice

    This show is sooooooo romantic!!  >__________<

  • Mooneesan

    omg.. i can’t express how this show is making me feel! I’m too into the story line >_<

    • Alice

      I think the great acting from the cast really helps too ^^

  • Guest

    the Big Brother show!

  • Blossom

    I must say Adam should be a better guy for her.

  • yoyoyo

    sooo blurry! why is the quality so bad….? 🙁

  • *0*

    這..是”我們結婚了”吧..X)